Teknosa, MarTech Awards’ta 3 ödül kazandı
Teknosa, teknoloji perakendeciliğinin önde gelen markalarından biri olarak, pazarlama alanında kullanılan teknolojilerin etkili bir şekilde kullanımını ödüllendiren MarTech Awards’ta başarılı projeleri ile üç ödül kazandı. Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, bu yıl 8. kez düzenlenen MarTech Awards’ta ‘Yapay Zeka Destekli Dijital Satış Danışmanı Asistanı Bilge’ ve ‘En Büyük Armağan: 101. Yıl Özel Anıtkabir Deneyimi’ projeleri ile ödüllendirildi.
Teknosa’nın 2024 yılında Türkiye perakende sektöründe hayata geçirdiği ‘Yapay Zeka Destekli Dijital Satış Danışmanı Asistanı Bilge’ projesi, saha satış ekibinin operasyonel performansını takip ederek müşteri deneyimini geliştirmeyi amaçlıyor. Bu proje, ‘Teknoloji Ödülleri Bölümü’ kategorisinde ‘En İyi Ölçümleme Teknolojisi’ ödülünü kazandı. Aynı zamanda, ‘En Büyük Armağan: 101. Yıl Özel Anıtkabir Deneyimi’ projesi de ‘En İyi Mobil Uygulama Teknolojisi’ ve ‘En İyi Mekan Temelli Teknoloji Kullanımı’ ödüllerini aldı.
MarTech Awards’ta ödülleri Pazarlama İletişimi, Satış Planlama ve Performans ekipleri adına kabul eden Teknosa, yapılan açıklamada ödüllerin önemine vurgu yapıldı. Teknosa’nın başarılı projelerinin ödüllendirilmesi, şirketin teknolojiye verdiği önemi ve inovasyon gücünü bir kez daha ortaya koydu. – İSTANBUL
More Stories
Borsa İstanbul’daki olağanüstü fiyat hareketlerine neden olan yanıltıcı haberlere ilişkin soruşturma
Rekabet Kurulundan yerinde incelemeyi engelleyen BİM’e rekor ceza!
Vodafone’dan Siber Kurtarma Çözümü